مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 23:052023-02-05سياسي

مساجد کانون تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در حوزه مباحث اجتماعی


در دیدار رییس شورای اسلامی شهر رشت با مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان به نقش مساجد در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در گذشته اشاره و به لزوم اجرای برنامه های مذهبی فرهنگی و هنری با محوریت مساجد تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در دیدار با مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان در ساختمان شورای رشت با تبریک میلاد با سعادت امام علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر و روز مرد اظهار کرد: شهدای گرانقدر دلاور مردانی بودند که برای دفاع از خاک و ناموس میهن در برابر دشمن سینه سپر کرده و با غیرت و ایستادگی در این راه به شهادت رسیدند.

  محمدحسین واثق کارگرنیا به تشکیل سرای محلات در شورای چهارم رشت با هدف توسعه برنامه های مذهبی، فرهنگی و هنری در سطح محلات شهر اشاره کرد و گفت: در آن دوران شهرداری قصد داشت از سرای محلات در راستای توسعه هر چه بیشتر برنامه های عمرانی، مذهبی، فرهنگی، هنری در محلات مختلف استفاده کند و بنده معتقدم می توانیم از بستر مساجد به منظور اهداف تعیین شده به نحو شایسته بهره مند شویم.

  وی با تاکید به اینکه مساجد از بستر بسیار خوبی به منظور توسعه مشارکت های عمومی به منظور اولویت بندی نیازها و تقویت بنیه مذهبی و فرهنگی و هنری در چارچوب اهداف انقلاب در سطح محلات برخوردار هستند، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد کانون تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در حوزه مباحث اجتماعی

مساجد کانون تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در حوزه مباحث اجتماعی