مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 00:402023-02-05سياسي

دشمن با هدف قرار دادن رهبری به دنبال ضربه زدن به ایران است


عضو اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در جریانات اخیر برای ضربه به ایران، ولایت فقیه را هدف گرفت، گفت: پیش از اغتشاشات رسانه های آمریکایی و متاسفانه برخی از شخصیت های داخلی شایعاتی در مورد رهبری منتشر کردند اما توطئه دشمن با بصیرت مردم خنثی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی، حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی یک شنبه شب همزمان با 16بهمن ماه در پنجمین شب جشن انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به همت مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در مسجد انصارالحسین(ع) خیابان انصارالحسین(ع) برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد رجبیه و دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سیاست مداران آمریکا پیش از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وعده می دادند که انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی خود را نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: امروز به کوری چشم دشمنان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این جشن ها تا زمان ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال سست کردن عفاف و حجاب در کشور است، عنوان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب عمل کنیم تا بتوانیم بازهم سیلی محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با هدف قرار دادن رهبری به دنبال ضربه زدن به ایران است

دشمن با هدف قرار دادن رهبری به دنبال ضربه زدن به ایران است