مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 00:452023-02-05اقتصادي

ضرورت تامین زیرساخت ها همزمان با ایجاد واحدهای صنعتی و معدنی


رییس هیات مدیره مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو بر ضرورت تامین زیرساخت ها همزمان با ایجاد واحدهای صنعتی و معدنی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود صلاحی در جلسه بررسی طرح های توسعه شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه با اشاره به اهمیت توسعه طرح های زنجیره فولاد در کشور اظهار داشت: توسعه صنعت در هر منطقه ای می تواند مشکلات و مزایایی برای مردم به دنبال داشته باشد که بخشی از پیامدهای آن اجتناب ناپذیر است، اما در صورت پیش بینی و تأمین زیرساخت ها از جمله آب، برق، راه و گاز و پیوست های فرهنگی و اجتماعی، نه تنها از بروز مشکلات پیشگیری خواهد شد، بلکه موجب توسعه پایدار و بهبود فضای کسب و کار نیز می شود.

وی همچنین چابک سازی شرکت ها را از جمله عوامل افزایش بهره وری و راندمان تولید عنوان کرد و افزود: ارتقاء توان و دانش نیروهای موجود در هر شرکتی بر جذب نیرو و افزایش کمی پرسنل ارجح و منطقی تر است بنابراین به کار گیری نیروهای کیفی مهمترین عامل رشد یک ساختار تولیدی است .

صلاحی از تلاش مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت که طی سال جاری در جهت افزایش بهره وری و سودآوری شرکت تلاش کرده اند تقدیر و تشکر کرد .

کارخانه 600 هزار تنی شمش فولادی پس از چند سال توقف به پیشرفت 33 درصدی رسید مدیرعامل فولاد سرمد ابرکوه به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین زیرساخت ها همزمان با ایجاد واحدهای صنعتی و معدنی

ضرورت تامین زیرساخت ها همزمان با ایجاد واحدهای صنعتی و معدنی