مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 01:052023-02-05سياسي

نگذاریم چراغ نیمه روشن موسیقی هم خاموش شود


نوازنده سنتور، منتقد و پژوهشگر موسیقی ـ معتقد است: «افرادی که سهوا یا عمدا به توقف موسیقی دامن می زنند، باعث می شوند همان فعالیت های محدود موسیقی و موسیقیدان های ایرانی متوقف شود تا جایی که بعدها به ضرر تمامیت ارضی، - رضا مهدوی ـ نوازنده سنتور، منتقد و پژوهشگر موسیقی ـ معتقد است: افرادی که سهوا یا عمدا به توقف موسیقی دامن می زنند، باعث می شوند همان فعالیت های محدود موسیقی و موسیقیدان های ایرانی متوقف شود تا جایی که بعدها به ضرر تمامیت ارضی، فعالیت های اقتصادی و روحیه موسیقیدان ها خواهد بود.

او در گفت وگویی با ایسنا چنین ادامه می دهد: وقتی هجمه های خارجی و حتی خودی های بدتر از بیگانه به موسیقی وارد می شود، در وهله اول به هنرمندان و موسیقیدان ها ضربه می زند؛ در صورتی که دیگر صنوف فعالیت خود را دارند، چه بسا قوی تر از قبل.

متأسفانه چون هنرمندان دچار احساسات بیشتری می شوند و موسیقیدان ها هم همیشه مورد ظلم و به عنوان بخشی از طبقه جامعه مظلوم قرار گرفته اند، اگر هم بخواهند فعالیت داشته باشند، دچار یک معذوریت می شوند.

مهدوی در ادامه صحبت هایش می گوید: در این شرایط جشنواره موسیقی فجر می تواند عامل خوبی باشد برای تصحیح این نگاه و ثابت کنیم که در کنار اعتراض ها و انتقادهایی که وجود دارد، هنرمندان می توانند به فعالیت خود ادامه دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم چراغ نیمه روشن موسیقی هم خاموش شود

نگذاریم چراغ نیمه روشن موسیقی هم خاموش شود