مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 03:102023-02-05بين الملل

کنایه حمد بن جاسم به سودان: هزینه استقبال گرم از هیأت اسراییلی چیست؟


نخست وزیر و وزیر امور خارجه اسبق قطر ضمن محکومیت تلاش شورای حاکمیتی سودان برای عادی سازی روابط با صهیونیستها گفت که این اقدامات هیچ سودی برای ملت سودان نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمد بن جاسم نخست وزیر و وزیر امور خارجه اسبق قطر به شدت از شورای حاکمیتی سودان و تلاش آن برای عادیسازی روابط با رژیم موقت صهیونیستی انتقاد کرد.

پایگاه خبری الخلیج الجدید به نقل از بن جاسم نوشت، اقدامات سودان در راستای عادیسازی روابط، موفق نیست؛ هر چند نظام حاکم بر سودان وعده هایی [اقتصادی] دریافت کرده باشد.

وی ادامه داد: هنگام استقبال از هیأت اسراییلی که اخیرا به خارطون سفر کرد، خنده و شادی را بر روی صورت رییس شورای انتقالی نظامی سودان دیدم.

هزینه این استقبال گرم چیست و چه فایده ای برای سودان خواهد داشت؟ .

این دیپلمات قطری خاطر نشان کرد: مطمئن هستم که سودان و ملت این کشور، بیشترین تعهد را به مسئله فلسطین دارند و از مسئله فلسطین و سایر مسائل جهان عرب، حمایت می کنند.

سودان به خاطر این مواضع ملی اصیل، هزینه های گزافی پرداخت کرده است .

بن جاسم با بیان اینکه قطر هم در یک شرایط خاصی، دفتر تجاری برای رژیم صهیونیستی افتتاح کرده بود، ولی بلافاصله آن را پلمپ کرد، عنوان کرد: اگر سودان –بنا بر توصیه ای- بر این باور است که رابطه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه حمد بن جاسم به سودان: هزینه استقبال گرم از هیأت اسراییلی چیست؟

کنایه حمد بن جاسم به سودان: هزینه استقبال گرم از هیأت اسراییلی چیست؟