مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 05:302023-02-06بين الملل

جنگ بالونی چین و آمریکا


«هلن کوپر» و «ادوارد ونگ» در گزارش 4فوریه برای نیویورک تایمز نوشتند، بایدن شنبه بعدازظهر در هاگرستون و درحالی که عازم کمپ دیوید بود، به خبرنگاران گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دنیای اقتصاد، آمریکا روز گذشته یک بالون جاسوسی چینی که یک هفته گذشته را در حال عبور از این کشور گذرانده بود، سرنگون کرد؛ پایان انفجاری برای نمایشی که بحران دیپلماتیک بین دو قدرت بزرگ جهان را به صورت لحظه ای روی صفحه های تلویزیون نشان داد.

این بالون که پنج روز را در یک مسیر مورب از آیداهو به کارولینا سفر می کرد، روز گذشته چند لحظه پس از رسیدن به اقیانوس اطلس سرنگون شد.

ایالات متحده روز شنبه یک بالون جاسوسی چینی را که یک هفته گذشته در حال عبور از این کشور گذرانده بود، سرنگون کرد؛ پایانی انفجاری برای نمایشی که بحران دیپلماتیک بین دو قدرت بزرگ جهان را به صورت لحظه ای روی صفحه های تلویزیون نشان داد.

این بالون که پنج روز را در یک مسیر مورب جنوب شرقی از آیداهو به کارولینا سفر می کرد، ظهر شنبه چند لحظه پس از رسیدن به اقیانوس اطلس سرنگون شد.

هلن کوپر و ادوارد ونگ در گزارش 4فوریه برای نیویورک تایمز نوشتند، بایدن شنبه بعدازظهر در هاگرستون و درحالی که عازم کمپ دیوید بود، به خبرنگاران گفت: به آنها گفتم که آن را ساقط کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ بالونی چین و آمریکا

جنگ بالونی چین و آمریکا