مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 06:502023-02-06فرهنگي

«تحریم جشنواره» یک آدرس غلط است!/ «فجر» و چالش بلیت فروشی مردمی


سجاد نوروزی مدیر پردیس سینمایی آزادی از سینماهای مردمی میزبان جشنواره فیلم فجر به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت استقبال مردمی از آثار حاضر در این رویداد پرداخت.

- سجاد نوروزی مدیر پردیس سینمایی آزادی از سینماهای مردمی میزبان چهل ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برخی ابهامات درباره فروش اینترنتی بلیت های مردمی جشنواره گفت: برخی مسائل مربوط به امروز نیست.

حداقل از سال 98 که بنده در سینما آزادی درگیر فرآیند برگزاری جشنواره بوده ام و همواره پرمخاطب ترین سینمای مردمی جشنواره هم بوده ایم، معتقدم برخی معضل ها همواره وجود داشته است.

جشنواره فیلم فجر نیاز به تحول ساختاری در نوع نگاه به اکران های مردمی دارد.

وی افزود: متأسفانه بخشی از نهادها و ارگان های دولتی، هر ساله همزمان با جشنواره فیلم فجر برای دریافت بلیت های پرسنلی به وزارت ارشاد فشار می آورد و این معضلی است که ارشاد هر سال با آن مواجه است.

اشتباهی هم که در تمام این سال ها مرتکب شده ایم این است که ارشاد یک بار برای همیشه تکلیف خود را با این درخواست ها روشن نکرده است.

محدودیتی که امروز در کاخ جشنواره و سالن اصحاب رسانه وجود دارد، پاسخگوی همه درخواست های رسیده به دست ارشاد نیست و ارشاد هم ناگزیر باید بخشی از این درخواست ها را به سمت سینماهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تحریم جشنواره» یک آدرس غلط است!/ «فجر» و چالش بلیت فروشی مردمی

«تحریم جشنواره» یک آدرس غلط است!/ «فجر» و چالش بلیت فروشی مردمی