مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 07:352023-02-06سياسي

200 دانش آموز دختر تنگستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند


مراسم بدرقه 200 دانش آموز دختر در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان تنگستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، آیین بدرقه 200 دانش آموز دختر در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی، که عازم مناطق جنگ تحمیلی در استان خوزستان خواهند شد، در گلزار شهدای اهرم برگزار شد.

فرماندار تنگستان عصر یکشنبه در این آیین ضمن بیان اینکه این سفر معنوی از برکات جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: همه ما باید در این ایام مبارک، قدردان شهدا و امامین انقلاب باشیم و از ظرفیت های فرهنگی دهه فجر بهره مند شویم.

احمد لطفی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که مسائل را طوری جلوه دهد که نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد، در حالی که خدماتی که در این سال های بعد از وقوع انقلاب اسلامی انجام شده، در تمامی 2500 سال حکومت های ستمشاهی بی سابقه است.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: در راستای طرح نهضت نوسازی مدارس که برای شهرستان تدوین کرده ایم، فقط تعداد شش مدرسه تخریبی در همین دهه فجر در دستور کار قرار گرفته که یا افتتاح می شوند و یا عملیات ساخت آنها آغاز می شود.

لطفی با بیان اینکه امیدوارم دانش آموزان عزیز از این سفر معنوی نهایت استفاده را ببرند، افزود: قدردان کسانی باشید که مقدمات این سفر را فراهم کردند و در هر کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 دانش آموز دختر تنگستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

200 دانش آموز دختر تنگستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند