مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-06اقتصادي

تقدیم لایحه بودجه سال 1402 شهرداری قزوین به شورای شهر


شهردار قزوین با حضور در صحن پارلمان محلی، لایحه بودجه 2700 میلیارد تومانی سال آینده را به اعضای شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین با حضور در صحن پارلمان محلی، لایحه بودجه 2700 میلیارد تومانی سال آینده را به اعضای شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم کرد.

در این جلسه صباغی ضمن اشاره به افزایش حدود 23 درصدی بودجه شهرداری قزوین نسبت به سال گذشته، اذعان کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال 1402 نسبت به توسعه شهری مبتنی بر سرمایه اجتماعی، هوشمند سازی شهری و توزیع خدمات با نگاه ویژه در مناطق کم برخوردار و توسعه حمل ونقل عمومی تهیه و تدوین شده است.

این مقام مسئول  افزایش تصریح کرد: در بخش هزینه های جاری بودجه امسال شهرداری قزوین 660 میلیارد تومان بوده و برای سال آینده این عدد به یک هزار میلیارد تومان رسیده که نشانگر افزایش 37 درصدی هزینه های جاری شهرداری قزوین در بودجه پیشنهادی سال آینده است.

وی در رابطه با افزایش هزینه های عمرانی شهرداری قزوین در سال آینده گفت: هزینه های عمرانی شهرداری قزوین در سال جاری یک هزار میلیارد تومان بود که در بودجه پیشنهادی سال آینده این عدد به یک هزار و و ششصد میلیارد تومان تومان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم لایحه بودجه سال 1402 شهرداری قزوین به شورای شهر

تقدیم لایحه بودجه سال 1402 شهرداری قزوین به شورای شهر