مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-06سياسي

بیش از 90 درصد متهمان و محکومان اغتشاشات قزوین مشمول عفو رهبری شدند


دادستان عمومی و انقلاب قزوین از عفو بیش از 90 درصد متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر در قزوین به دنبال موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: بیش از 90 درصد متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر در قزوین به دنبال موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشمول عفو و بخشش شدند.

وی افزود: در رابطه با اغتشاشات اخیر برای حدود هزار نفر پرونده تشکیل شده بود.

دادستان قزوین تصریح کرد: تعداد دستگیر شدگان مربوط به اغتشاشات در قزوین نزدیک به 2 هزار نفر بود که حدود نیمی از آنها در همان روزهای اولیه با اخذ تعهد آزاد شدند و برخی محکومان نیز در ادامه به قید وثیقه از زندان بیرون آمدند.

رجبی اضافه کرد: عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر بار دیگر اوج رافت، بخشش و مهربانی مقام معظم رهبری را به دنیا نشان داد و نقشه های شوم دشمنان را که به دنبال فضاسازی و هجمه تبلیغاتی علیه نظام بودند، خنثی کرد.

وی اذعان کرد: عدم ارتکاب جاسوسی به نفع اجانب و عدم ارتباط مستقیم با عوامل سرویس های اطلاعاتی خارجی، عدم ارتکاب قتل و جرح عمدی، عدم ارتکاب تخریب و احراق تاسیسات دولتی و نظامی و عمومی، و نداشتن شاکی یا مدعی خصوصی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد متهمان و محکومان اغتشاشات قزوین مشمول عفو رهبری شدند

بیش از 90 درصد متهمان و محکومان اغتشاشات قزوین مشمول عفو رهبری شدند