مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 08:362023-02-06فرهنگي

آغاز اکران 21 فیلم جشنواره فجر در خراسان شمالی از امروز


امروز هفدهم بهمن ماه، همزمان با سراسر کشور فیلم های چهل و یکمین جشنواره فجر در سینما «گلشن» و «عمیق» بجنورد اکران و چراغ این جشنواره در مرکز استان روشن می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی امروز هفدهم بهمن ماه، همزمان با سراسر کشور فیلم های چهل و یکمین جشنواره فجر در سینما گلشن و عمیق بجنورد اکران و چراغ این جشنواره در مرکز استان روشن می شود.

تقی صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: 21 فیلم سینمایی در ساعات 18، 20 و 22 در سینماهای گلشن و عمیق شهرستان بجنورد برای علاقه مندان از 17 تا 24 بهمن ماه به نمایش در خواهد آمد.

وی با بیان این که در نخستین روز از اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر (امروز) فیلم های سینمایی عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم دوست، آه سرد به کارگردانی حسن ناهیدی و کت چرمی به کارگردانی حسین میرزا محمدی روی پرده می رود، اظهار داشت: در روز دوم فیلم، های سینمایی چرا گریه نمی کنی؟ به کارگردانی علیرضا معتمدی، هوک به کارگردانی حسین ریگی و در روز سوم نیز فیلم های سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج و پرونده باز است به کارگردانی کیومرث پور احمد اکران خواهد شد.

صادقی اضافه کرد: روز چهارم، فیلم یادگار جنوب به کارگردانی پدرام پور امیری و حسن دوماری، بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اکران 21 فیلم جشنواره فجر در خراسان شمالی از امروز

آغاز اکران 21 فیلم جشنواره فجر در خراسان شمالی از امروز