مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-06حوادث

3 کشته درپی برخورد تریلی با خودرو سواری در گیلانغرب


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با یک خودرو سواری در داخل شهر گیلانغرب سه نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز مصدوم شد.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدباقر محمدی روز دوشنبه در گرفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مقارن ساعت یک بامداد امروز، با اطلاع مرکز اورژانس گزارشی مبنی بر برخورد پژو 405 با تریلی در داخل شهر گیلانغرب به مرکز کنترل هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلانغرب با یک دستگاه خودرو آمبولانس و تجهیزات ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اضافه کرد: نیروهای امدادی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی، با همکاری نیروهای آتش نشانی افراد متوفی را تحویل عوامل فوریت های پزشکی حاضر در محل حادثه دادند.

محمدی ادامه داد: متاسفانه سه نفر از سرنشینان به صورت دلخراشی در دم فوت شده و یک نفر مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: علت این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه این دومین حادثه رانندگی در 48 ساعت گذشته در شهرستان گیلانغرب است که به وقوع می پیوندد ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشته درپی برخورد تریلی با خودرو سواری در گیلانغرب

3 کشته درپی برخورد تریلی با خودرو سواری در گیلانغرب