مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-06سياسي

معلمان پاسخگوی شبهات دانش آموزان باشند


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید پژوهش را در فعالیت علمی خود داشته باشند، گفت: برای داشتن یک مدرسه پویا عوامل مدرسه به ویژه معلمان باید پاسخگوی شبهات دانش آموزان باشند.

- حسین کمالی دیشب در اجتماع بزرگ دهه هشتادی های غرب مازندران که به میزبانی و در دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی برگزار شد، با بیان اینکه به دنبال مدرسه ای پویا در شرایط فعلی هستیم تا پاسخگو نیازهای دانش آموزان باشد، اظهار کرد: عوامل زیادی در شکل گیری یک مدرسه پویا نقش دارند از جمله مدیر، معاونان و معلمان مدرسه باید در مسیری حرکت کنند که پاسخگوی شبهات دانش آموز باشد و اینگونه یک مدرسه پویا می شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نقد سازنده، گفت: در مدرسه پویا دانش آموز باید احساس کند که در کنار معلم است و در همه امور و تصمیم سازی مدرسه مداخله و مشارکت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه آینده، امنیت، اقتصاد و توان نظامی کشور وابسته به تلاش و کوشش امروز دانش آموزان در همه حوزه ها است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان موضوع علم و پژوهش را جدی بگیرید، داشتن فرهنگ و اقتصاد قوی از مدرسه آغاز می شود.

این مسئول ضمن تاکید بر شادابی، نشاط و در کنار آن توجه به امر آموزش، یادآور شد: مقایسه گذشته و حال کشور از وظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان پاسخگوی شبهات دانش آموزان باشند

معلمان پاسخگوی شبهات دانش آموزان باشند