مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-06سياسي

از سال 97 عفو معیاری نداشتیم/در عفو معیاری بحث روی افراد و اشخاص نداریم


معاون قضایی قوه قضاییه با ارائه توضیحاتی در مورد عفو گسترده مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد که عوامل اصلی اغتشاشات و فریب خوردگان با هم فرق دارند.

- معاون قضایی قوه قضاییه با ارائه توضیحاتی در مورد عفو گسترده مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد که عوامل اصلی اغتشاشات و فریب خوردگان با هم فرق دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میزان حجت الاسلام والمسلمین رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه با اشاره به عفو گسترده مقام معظم رهبری در برنامه صبح بخیر ایران اظهار کرد: ریاست قوه قضاییه به کرات در جلسات متعدد به تاسی از مقام معظم رهبری تاکید کردند باید بین عوامل اصلی این جریان(اغتشاشات) و کسانی که با نظام دشمنی ندارند و فریب خوردند و اکنون پشیمان هستند فرق قائل شویم.

وی با بیان این که غالب دستگیر شدگان از صنف دوم بودند و افرادی که از عوامل اصلی باشند خیلی کم داشتیم ، گفت: غالب این ها پس از دستگیری متوجه اشتباه خود شدند و اظهار داشتند که ما فریب خوردیم.

این افراد مرتکب جرم شدند اما مرتکب جنایت نشدند، این افراد اظهار ندامت کردند و به کرات گفتند که ما از مسئولان قضایی می خواهیم مشمول عفو قرار گیریم.

وی با بیان این که از سال 97 عفو معیاری نداشتیم ، افزود: در عفو موردی افراد محدود هستند اما در عفو معیاری بحث روی افراد و اشخاص نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سال 97 عفو معیاری نداشتیم/در عفو معیاری بحث روی افراد و اشخاص نداریم

از سال 97 عفو معیاری نداشتیم/در عفو معیاری بحث روی افراد و اشخاص نداریم