مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-06اقتصادي

امسال بیش از 5 میلیارد تراکنش در مرکز تبادل اطلاعات انجام شده است


معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 5 میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، جواد موحد معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به مجموع تراکنش های ثبت شده در مرکز ملی تبادل اطلاعات از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: بیش از پنج میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات به ثبت رسیده است که حدود دو میلیارد و 220 میلیون آن متعلق به گذرگاه خدمات دولت (GSB) و حدود سه میلیارد آن به گذرگاه خدمات عمومی دولت (PGSB) تعلق دارد.

معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه گذرگاه خدمات دولت به عنوان بستری است که وظیفه پاسخگویی به استعلامات بین دستگاهی را به عهده دارد، تصریح کرد: بر اساس اطلاعات آماری به دست آمده از مرکز ملی تبادل اطلاعات، گذرگاه خدمات دولت در شاخص سرویس های ارائه شده، شاهد افزایش 95 سرویس جدید در دی ماه است.

بنابراین بدین ترتیب تا پایان دی ماه بیش از 1600 سرویس توسط مرکز ملی تبادل به دستگاه های دولتی ارایه شده است که با اضافه شدن دو دستگاه جدید به مجموع دستگاه های سرویس دهنده، از ابتدای سال 1401 تا ابتدای بهمن ماه در مجموع 77 دستگاه سرویس دهنده در گذرگاه خدمات دولت (GSB) به فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال بیش از 5 میلیارد تراکنش در مرکز تبادل اطلاعات انجام شده است

امسال بیش از 5 میلیارد تراکنش در مرکز تبادل اطلاعات انجام شده است