مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-06اقتصادي

سازمان حمایت خواستار توقف چند برابر شدن تعرفه آزاد کردن مدارک دانشگاهی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، «حسین فرهید زاده» در این نامه گفته که بر اساس گزارش های رسیده به این سازمان، - رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در نامه ای به رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر ضرورت توقف افزایش چند برابری هزینه آزادسازی مدرک دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، حسین فرهید زاده در این نامه گفته که بر اساس گزارش های رسیده به این سازمان، تعرفه آزادسازی مدارک دانشجویان در هفته های اخیر به صورت غیرمتعارف افزایش یافته و باعث نارضایتی بخش زیادی از ذی نفعان شده است.

طبق گفته های رییس سازمان حمایت، سازمان امور دانشجویان بدون انجام هماهنگی های لازم در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور اقدام به افزایش چندین برابری هزینه آزاد سازی مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان کرده است.

همچنین برخلاف نامه ای که این سازمان در آذر ماه به سازمان امور دانشجویان ارسال کرده، مدارک، مستندات و دلایل توجیهی لازم نیز ارائه نشده است.

در پایان فرهیدزاده در این نامه از مدیر سازمان امور دانشجویان خواسته که تا زمان طی فرآیند قانونی در این زمینه، یعنی ارائه پیشنهاد منطبق با مدارک و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حمایت خواستار توقف چند برابر شدن تعرفه آزاد کردن مدارک دانشگاهی شد

سازمان حمایت خواستار توقف چند برابر شدن تعرفه آزاد کردن مدارک دانشگاهی شد