مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-06بين الملل

هشدار ایتالیا درباره حمله هکرها به هزاران رایانه


سازمان امنیت سایبری ملی ایتالیا با اعلام این که هزاران سیستم رایانه در معرض حمله باج افزاری جهانی در سرورهای ESXi شرکت وی ام ویر (VMware) قرار دارند، - سازمان امنیت سایبری ملی ایتالیا با اعلام این که هزاران سیستم رایانه در معرض حمله باج افزاری جهانی در سرورهای ESXi شرکت وی ام ویر (VMware) قرار دارند، از سازمان ها خواست برای حفاظت از سیستم هایشان، اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روبرتو بالدونی، مدیرکل سازمان امنیت سایبری ملی ایتالیا به رویترز گفت: این حمله هک، از یک آسیب پذیری نرم افزاری بهره برداری می کند و در ابعاد گسترده در حال انجام است.

دولت ایتالیا اعلام کرد سازمان امنیت سایبری ملی این کشور صبح دوشنبه برای ارزیابی وضعیت با مقامات ارشد دیدار خواهد کرد.

استفانو زانرو، استاد امنیت سایبری موسسه پلی تکنیک میلان در مصاحبه ای اظهار کرد: این آسیب پذیری که هدف بهره برداری قرار گرفته، یک آسیب پذیری دو ساله است و باید تاکنون وصله می شد اما ظاهرا بسیاری از سرورها هنوز حفاظت نشده اند.

سخنگوی شرکت وی ام ویر اعلام کرد این شرکت نرم افزاری از گزارش مذکور مطلع بوده و وصله امنیتی را در فوریه سال 2021 هنگامی که آسیب پذیری CVE-2021-21974 که اکنون تحت بهره برداری هکرها قرار گرفته است، شناسایی شد، منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایتالیا درباره حمله هکرها به هزاران رایانه

هشدار ایتالیا درباره حمله هکرها به هزاران رایانه