مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-06اقتصادي

91 درصد مشترکین خانگی همدان زیر الگوی مصرف قرار دارند


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: 91 درصد مشترکین خانگی همدان زیر الگوی مصرف قرار دارند.

- علی سهرابی بیدار در گفتگو با مهر ، با بیان اینکه برای گذر موفق از پیک بار تابستان امسال با استفاده از طرح های تشویقی وزارت نیرو شاهد همراهی خوب مشترکین خانگی در استان بودیم، گفت: در این راستا 585 هزار مشترک خانگی (معادل 91 درصد کل مشترکین خانگی استان) زیر الگوی مصرف قرار داشتند و تعداد 337 هزار مشترک خانگی مشمول پاداش صرفه جویی شدند که 52 درصد کل مشترکین خانگی بود.

وی افزود: علاوه بر مشترکین خانگی سایر طرح های تشویقی برای تعرفه های صنعتی، کشاورزی و سایر مصارف را داشتیم که پاداش های آنان نیز در قبوض مصرفی اعمال شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه در حوزه پاسخگویی به درخواست های مشترکین توجه ویژه صورت گرفته و تمام درخواست ها از طریق اپلیکیشن برق من انجام می شود، خاطرنشان کرد: مردم می توانند پاسخ درخواست های خود را از طریق این اپلیکیشن یا سامانه 121 در کوتاه ترین زمان دریافت کنند که در این راستا بستر 240 خط ارتباطی فراهم شده است.

سهرابی بیدار با بیان اینکه در حال حاضر نیز با پیک بار زمستان مواجه هستیم، گفت: با توجه به بارش های خوب و سرمای مداوم و ماندگار در استان، خوشبختانه هیچ گونه خاموشی نداشته ایم که این نشان از رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 درصد مشترکین خانگی همدان زیر الگوی مصرف قرار دارند

91 درصد مشترکین خانگی همدان زیر الگوی مصرف قرار دارند