مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-06اقتصادي

افتتاح کلینیک دندانپزشکی شهرستان رزن با اعتبار 7 میلیارد تومانی


در دهه فجر کلینیک دندانپزشکی شهرستان رزن با اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان افتتاح شد.

- علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در دهه فجر کلینیک دندانپزشکی شهرستان رزن با اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان افتتاح شد، عنوان کرد: در این کلینیک خصوصی واقع در ساختمان هلال احمر رزن خدمات عکسبرداری فک(opg)، ایمپلنت، ترمیم، کامپوزیت و لمینت، جراحی و اطفال ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه با این روال در شهرستان رزن مشکل مردم برای بحث های دندانپزشکی و دسترسی به دندان پزشک مرتفع شد، اظهار کرد: بالغ بر 140 پروژه خدماتی، عمرانی و کشاورزی با اعتباری افزون بر 270 میلیارد تومان برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم ولایتمدار شهرستان در دهه مبارک فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه استاندار و هیئت همراه، فردا به این شهرستان سفر می کنند و پروژه هایی نیز به مناسبت دهه فجر افتتاح خواهد شد؛ تصریح کرد: پروژه مقاوم سازی مسکن روستایی در روستای قایش، ساختمان کلانتری روستای بابانظر با زیربنای 350 مترمربع، افتتاح گلخانه 1.

5 هکتاری برادران محمدی صادق با اشتغال 15 نفر در روستای خورونده، پروژه بهسازی و آسفالت ریزی روستای سلطان آباد به طول 25 هزار مترمربع با اشتغالزایی 40 نفر، افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کلینیک دندانپزشکی شهرستان رزن با اعتبار 7 میلیارد تومانی

افتتاح کلینیک دندانپزشکی شهرستان رزن با اعتبار 7 میلیارد تومانی