مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-06فرهنگي

نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی آغاز به کار کرد


نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی با هدف توسعه کسب و کارها و شناخت الگوهای موفق آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی (CTEX)، بیش از 300 غرفه در بخش رسانه های دیجیتال و 70 غرفه دیگر در بخش بازی های رایانه ای در مساحت 30 هزار متر مربع به صورت مفید دایر شده است.

این نمایشگاه که جلوه ای از هم افزایی 2 نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، با هدف حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت برگزار شده است.

فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی آن ها با آخرین فناوری های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه است.

همچنین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی چشم انداز شبکه سازی فعالان، هم افزایی کسب و کارها، رشد همکاری های ملی و بین المللی، جذب سرمایه توسط کسب و کارها و معرفی آخرین فناوری نوظهور را در برگزاری این دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال با عنوان جدید نمایشگاه فناوری های محتوایی فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی آغاز به کار کرد

نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی آغاز به کار کرد