مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-06سياسي

قالیباف: آیین نامه اجرایی مولدسازی تدوین می شود


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس پیرامون مولدسازی دارایی های دولت داد.

- حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: رییس مجلس و نمایندگان در این جلسه مباحثی را پیرامون مولدسازی اموال دولت مطرح کردند و تأکید بر این بود که این کار ارزشمند است و ما باید برای مدیریت سرمایه های خود چاره اندیشی کنیم.

وی بیان کرد: طبق گفته رییس مجلس شورای اسلامی ما یکسری دارایی متروک و غیرمنقول داریم و از سال 80 تاکنون قوانین زیادی تصویب کردیم تا این اموال مازاد به فروش برسد، اما کسی این اموال را نفروخته است و باید برای آنها فکر کنیم.

باید انفال را به سرمایه نقد و سودآور تبدیل کنیم نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قالیباف در این جلسه گفت که ما باید انفال را به سرمایه نقد و سودآور تبدیل کنیم و به عبارت دیگر آنها را مولدسازی کنیم.

تأکید وی بر این مسئله بود که کسی حرفی در درباره اصل موضوع مولدسازی ندارد و باید فقط درباره چگونگی اجرای آن گفتگو کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رییس مجلس شورای اسلامی گفت که در این جا نمی خواهیم اموال فعال دولت مانند شرکت ها، کارخانجات و پالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: آیین نامه اجرایی مولدسازی تدوین می شود

قالیباف: آیین نامه اجرایی مولدسازی تدوین می شود