مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-06فرهنگي

نگاهی به فیلم سینمایی «پرونده باز است»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در یک درگیری بین دو نوجوان هم محله ای به نام های علیرضا و فرهاد که دل در گروی عشق دختری به نام نرگس دارند، - جدیدترین اثر پوراحمد ساخته ای بی رمق و بسیار دور از دغدغه های نوجوان امروزی است و این مساله نشان از دور شدن و عدم اشراف پوراحمد از مقوله زندگی، دیدگاه ها و خواسته های نسل فعلی نوجوانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در یک درگیری بین دو نوجوان هم محله ای به نام های علیرضا و فرهاد که دل در گروی عشق دختری به نام نرگس دارند، علیرضا به دست فرهاد به قتل می رسد.

والدین علیرضا تقاضای قصاص می کنند و تلاش های خواهر علیرضا و نامزدش، سیفی رییس کانون اصلاح و تربیت و پدر علیرضا برای بخشش اولیای دم تا آخرین لحظات ادامه می یابد.

بیست و دومین ساخته سینمایی کیومرث پوراحمد که به روایتی آخرین ساخته این کارگردان است، با موضوع نوجوانان تولید شده است.

موضوعی که پور احمد در دهه های گذشته به آن اشراف داشته و فیلم های خوبی در زمانه خود در این حوزه از پوراحمد دیده ایم و از آن ها خاطره داریم.

اما به نظر می رسد که جدیدترین اثر پوراحمد ساخته ای بی رمق و بسیار دور از دغدغه های نوجوان امروزی است و این مساله نشان از دور شدن و عدم اشراف پوراحمد از مقوله زندگی، دیدگاه ها و خواسته های نسل فعلی نوجوانان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به فیلم سینمایی «پرونده باز است»

نگاهی به فیلم سینمایی «پرونده باز است»