مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:422023-02-06سياسي

سازوکار مجلس برای تکمیل اطلاعات سامانه ملی املاک و اسکان کشور


نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را مکلف کردند کلیه اطلاعات مربوط به مالکیت اموال غیرمنقول را با رعایت استانداردها و نیازمندی های اعلامی وزارت راه و شهرسازی و سازمان به صورت برخط در اختیار آن وزارتخانه و سازمان قرار دهد.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را مکلف کردند کلیه اطلاعات مربوط به مالکیت اموال غیرمنقول را با رعایت استانداردها و نیازمندی های اعلامی وزارت راه و شهرسازی و سازمان به صورت برخط در اختیار آن وزارتخانه و سازمان قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را بررسی کرده و مواد 20 و 27 این طرح را به تصویب رساندند.

بر اساس ماده 20 این طرح؛ یک تبصره به ماده (93) قانون مالیات های مستقیم الحاق می شود: تبصره الحاقی- انتقال دارایی های موضوع بندهای (1) و (2) ماده(4) این قانون مشمول مالیات این فصل با نرخ ماده 131 این قانون می شوند.

در صورتی که تاریخ تملک دارایی های مذکور پیش از لازم‎ الاجرا شدن این قانون باشد، صرفاً در چهار سال ابتدای اجرای این قانون، مشمول مالیات موضوع این فصل نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار مجلس برای تکمیل اطلاعات سامانه ملی املاک و اسکان کشور

سازوکار مجلس برای تکمیل اطلاعات سامانه ملی املاک و اسکان کشور