مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-06سياسي

افتتاح ساختمان 2 حوزه بسیج محمدرسول الله در شیراز


همزمان با ایام الله دهه فجر، ساختمان 2 حوزه بسیج ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز، در یکی از شهرک های شمالغرب این کلانشهر افتتاح شد.

- ایسنا/فارس همزمان با ایام الله دهه فجر، ساختمان 2 حوزه بسیج ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز، در یکی از شهرک های شمالغرب این کلانشهر افتتاح شد.

دوشنبه 16 بهمن، طی آیینی در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساختمان 2 حوزه بسیج امام خامنه ای و فاطمیون سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در کوی فرمانداری شیراز با حضور فرمانده و مسئولان ارشد افتتاح شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در این برنامه با یادآوری اینکه ملت رشید ایران دارای سابقه و ریشه فرهنگی محکمی است، افزود: ایران عزیز همواره در طول تاریخ، فرهنگی اثرگذار در دنیا داشته اند، آثارشان مشخص است.

وی با تاکید بر اینکه ایران کشوری نیست که کسی بخواهد نسخه فرهنگی برای آن بچیند و آن را اداره کند، تصریح کرد: ایران، زمانی یکی از قدرت های برتر دنیا بوده و جغرافیایش بسیار وسیع در اختیار داشته اما نشانی از بی رحمی ایرانیان و چشم طمع داشتن آنان به مال دیگران نیست.

فرمانده سپاه فجر گفت: با مطالعه تاریخ متوجه می شویم که ایرانیان حتی وقتی بر اروپا هم غالب شدند، هیچگاه به مال دیگران دست درازی نکردند و حریم انسان ها را حفظ کردند؛ و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ساختمان 2 حوزه بسیج محمدرسول الله در شیراز

افتتاح ساختمان 2 حوزه بسیج محمدرسول الله در شیراز