مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-06اقتصادي

6 روستای کوهستانی کلات خراسان رضوی به شبکه گاز متصل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در آیین افتتاح طرح های گازرسانی در روستای تقی آباد با اشاره به اجرای طرح تحول روستایی در 2 هزارو 596 روستای استان گفت: - طرح گازرسانی به 6 روستای کوهستانی شهرستان کلات روز دوشنبه با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در آیین افتتاح طرح های گازرسانی در روستای تقی آباد با اشاره به اجرای طرح تحول روستایی در 2 هزارو 596 روستای استان گفت: یکی از طرح های تحولی استان در روستا های بالای20 خانوار گازرسانی است که در کنار 14 مولفه عمرانی و خدماتی دیگر در حال انجام است.

نظری افزود: در روستا های پنج شهرستان موضوعات زیرساختی در حال اجرا است و از سوی دیگر اشتغال روستایی از دیگر موارد تاکیدی به فرمانداران شهرستان های خراسان رضوی است تا با توجه به ظرفیت ها و مزیت های هر منطقه روی آن تمرکز داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: ظرفیت مردمی روستایی، در کنار ایجاد زیرساخت های لازم با پیگیری معیشت مردم ساکن در روستا ها ارتباط دارد و حایز اهمیت است و در زندگی روستاییان تاثیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 روستای کوهستانی کلات خراسان رضوی به شبکه گاز متصل شد

6 روستای کوهستانی کلات خراسان رضوی به شبکه گاز متصل شد