مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-06دانش

اعزام 34 هزار دانشگاهی به مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: در سال گذشته در مجموعه آموزش عالی کل کشور، شاهد اعزام 34 هزار نفر دانشگاهی اعم از دانشجو، استاد و کارمند به مناطق جنگی بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تعطیلی دانشگاه ها این رویداد کم فروغ شده بود که به حول و قوه الهی در سال گذشته در یک مقیاس باور نکردنی برگزارشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: در سال گذشته در مجموعه آموزش عالی کل کشور، شاهد اعزام 34 هزار نفر دانشگاهی اعم از دانشجو، استاد و کارمند به مناطق جنگی بودیم که از این تعداد، جمعیت غالب را دانشجویان تشکیل می دادند و الحمدلله با ظرفیت عظیمی که این رویداد دارد، می تواند فضای دانشگاه را متحول و بسیاری از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام را به نسل جوان منتقل کند.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور یکی ار فناوری های بی بدلیل در جمهوری اسلامی است؛ به طوری که جزو مؤثرترین رویدادها در حوزه فرهنگی و در کنار رویداد اربیعن، در فضای دانشگاه، درخشش خاصی دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: مسئولین برگزاری اردوهای راهیان نور باید تا سرحد امکان کمک کنند، که این رویداد با عظمت وشکوه خاصی برگزار شود و در خصوص تقاضاهای دانشجویان مساعدت های لازم صورت گیرد تا دانشجویان بتوانند از این رویداد، بهره لازم را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 34 هزار دانشگاهی به مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور

اعزام 34 هزار دانشگاهی به مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور