مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-06بين الملل

المانیتور: عادی سازی میان سودان و اسراییل «شکننده» است


به دنبال تحرکات اخیر میان سودان و رژیم صهیونیستی و سفر هیئتی از تل آویو به خارطوم در راستای تسریع در روند عادی سازی روابط میان دو طرف، یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع نزدیک به دولت سودان، - دستیابی به توافق میان آنها را زمان بر و شکننده ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت المانیتور در این باره به نقل از منابع مذکور نوشت، عادی سازی کامل روابط میان سودان و رژیم اسراییل سریع نیست، زمان بر بوده و به تحولات در فلسطین و مناطق دیگر مرتبط خواهد بود.

این رسانه به نقل از یک مقام ارشد امنیتی صهیونیست نیز نوشت: اگر تنش شدیدی بین اسراییل و فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی یا در مسجدالاقصی رخ دهد، می توانید عادی سازی رسمی روابط با سودان را فراموش کنید.

المانیتور همچنین به نقل از حییم کورین، اولین سفیر اسراییل در سودان جنوبی گزارش داد: سودان قبلاً به توافقنامه ابراهیم ملحق شده است و آنچه اکنون اتفاق می افتد تلاش برای بازگرداندن شتاب به توافق، افزایش همکاری و تقویت تلاش ها برای رسیدن به عادی سازی واقعی است، چراکه میان امضای توافق و خود مکانیسم تفاوت وجود دارد.

کورین با چشم پوشی از مخالفت های گسترده داخلی در سودان با موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مدعی شد که مخالفت داخلی قابل توجهی در سودان با این اقدام وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المانیتور: عادی سازی میان سودان و اسراییل «شکننده» است

المانیتور: عادی سازی میان سودان و اسراییل «شکننده» است