مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-06اقتصادي

افتتاح پایانه صادراتی و میدان و تره بار جدید زنجان


مدیرعامل پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان زنجان گفت: میدان میوه و تره بار جدید زنجان در زمینی به وسعت حدود 10 هکتار و زیربنای 30 هزار مترمربع و با سرمایه گذاری بالغ 4500 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است.

-   عبدالله اسماعیلیان صبح امروز (17 بهمن ماه) در مراسم افتتاح میدان میوه و تره بار جدید و پایانه صادراتی زنجان، اظهار کرد: میدان میوه و تره بار زنجان، علاوه بر امکانات مدرن و به روز برای عرضه انواع میوه و تره بار دارای سردخانه بزرگ بالای صفر و زیر صفر است که باعث کاهش ضایعات محصولات کشاورزی می شود.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح بخش میدان میوه و تره بار پازل بخش بازاررسانی راه اندازی و زنجیره ارزش محصولات کشاورزی تکمیل می شود، اذعان کرد: این مجموعه با اشتغال زایی حداقل 500 نفر به طور مستقیم و 1000 نفر غیرمستقیم آغاز به کار کرده و قطعا در این بخش باعث ایجاد تحولات خوبی خواهد شد.

مدیرعامل پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه با افتتاح پایانه صادراتی محصولات کشاورزی که شامل واحد سورت و بسته بندی انواع میوه برای آماده سازی و بسته بندی محصولات کشاورزی برای عرضه در بازار داخلی و بین المللی می شود، ابراز کرد: همزمان واحد تولید میوه خشک که رسالت تبدیل محصولات درجه 3 را به انواع میوه و سبزیجات خشک با ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایانه صادراتی و میدان و تره بار جدید زنجان

افتتاح پایانه صادراتی و میدان و تره بار جدید زنجان