مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-06اجتماعي

سامانه بارشی جدید وارد چهار محال و بختیاری شد


شهرکرد_معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا اوایل پنجشنبه در استان پیش بینی شده است که موجب بارش برف و باران، - کولاک و کاهش دید خواهد شد.

معصومه نوروزی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری هشدار سطح زرد برای استان صادر شده است.

وی افزود: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا اوایل وقت پنجشنبه در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است که موجب بارش برف و باران، کولاک و کاهش دید خواهد شد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از امروز صبح بارش ها در شهرستان کوهرنگ، بازفت و دیناران آغاز می شود، به تدریج تا بعدازظهر این بارندگی ها فراگیر خواهد شد.

نوروزی عنوان کرد: شدت بارش ها طی فعالیت این موج برای مناطق کوهرنگ، اردل، بخش هایی از فارسان، کیار و لردگان انتظار می رود.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین مخاطره فعالیت سامانه بارشی لغزندگی سطح جاده ها در اثر بارش برف و کولاک است که توصیه می شود رانندگان احتیاط لازم را مدنظر قرار دهند، از سفرهای غیرضروری پرهیز و کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در مناطق جنوبی استان به ویژه در لردگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدید وارد چهار محال و بختیاری شد

سامانه بارشی جدید وارد چهار محال و بختیاری شد