مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-06ورزشي

گزارش کمیته ملی المپیک از دیدار رییس این کمیته با «توماس باخ»


پس از بازگشت رییس کمیته ملی المپیک از سوییس، گزارشی از دیدار انجام شده وی با «توماس باخ» رییس کمیته بین المللی المپیک منتشر شد.

- پس از بازگشت رییس کمیته ملی المپیک از سوییس، گزارشی از دیدار انجام شده وی با توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این دیدار که در راستای گسترش دیپلماسی ورزشی و افزایش تعامل و همکاری با نهادهای بین المللی و ارکان ورزشی جهان صورت گرفت در خصوص موضوعات مختلفی از جمله وضعیت ورزش ایران در آستانه بازی های آسیایی و همچنین رویدادهای کسب سهمیه المپیک بحث و بررسی صورت گرفت.

در این دیدار که سه ساعت بطول انجامید، وضعیت ورزشکاران ایرانی و به طور کلی ورزش در ایران و نقش کمیته ملی المپیک ایران در حفاظت از ورزشکاران و اعضای خانواده المپیک مورد بررسی قرار گرفت.

موضوع حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات ورزشی بین المللی بدون هیچ گونه تبعیض نسبت به سایر ورزشکاران نیز مطرح شد.

در حاشیه دیدار رییس کمیته ملی المپیک ایران با رییس کمیته بین المللی المپیک، توماس باخ ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته در کمیته ملی المپیک طی چند ماه اخیر، دغدغه و نگرانی خود را نسبت به برخی گزارش ها مبنی بر اخذ ضمانت های مالی از ورزشکاران و تیم ها، قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کمیته ملی المپیک از دیدار رییس این کمیته با «توماس باخ»

گزارش کمیته ملی المپیک از دیدار رییس این کمیته با «توماس باخ»