مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-06دانش

اعزام 34 هزار دانشگاهی به مناطق جنگی در قالب اردو های راهیان نور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، جلسه قرارگاه شهید علم الهدی دانشگاهیان استان در خصوص برگزاری اردو های راهیان نور دانشجویی و با هدف تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و ترویج و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید دانشجو، - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: در سال گذشته در مجموعه آموزش عالی کل کشور، شاهد اعزام 34 هزار نفر دانشگاهی اعم از دانشجو، استاد و کارمند به مناطق جنگی بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، جلسه قرارگاه شهید علم الهدی دانشگاهیان استان در خصوص برگزاری اردو های راهیان نور دانشجویی و با هدف تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و ترویج و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید دانشجو، درسالن کنفرانس دانشگاه کرمان برگزار شد.

عبدالحسین کلانتری گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: راهیان نور یک فناوری فرهنگی و اجتماعی بی بدلیل است که برکات و فیوضات زیاد آن را، در این سال ها در فضای کل کشور و به صورت خاص در فضای دانشگاه شاهد بوده ایم.

وی افزود: در زمان شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه ها این رویداد کم فروغ شده بود که به حول و قوه الهی در سال گذشته در یک مقیاس باور نکردنی برگزارشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 34 هزار دانشگاهی به مناطق جنگی در قالب اردو های راهیان نور

اعزام 34 هزار دانشگاهی به مناطق جنگی در قالب اردو های راهیان نور