مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-06اقتصادي

تخصیص 1000 میلیارد تومان برای گازرسانی به 2 شهر فاقد گازمازندران


مدیرعامل شرکت گاز مازندران از تخصیص هزار میلیارد تومان برای گازرسانی به دو شهر کوهستانی فاقد گاز در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم مایلی رستمی پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه در سال جاری 74 درصد مصرف گاز در بخش خانگی بوده است، گفت: به رغم این میزان مصرف گاز هیچ مشترک خانگی با تلاش شبانه روزی همکاران قطع نشده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به برنامه های گازرسانی جلوتر هستیم، گفت: هزار میلیارد تومان برای گازرسانی به دو شهر و 400 روستای فاقد گاز تخصیص یافته است و از برنامه ها جلوتر هستیم.

وی ادامه داد: به سرعت طرح های گازرسانی در دست اقدام است و طبق برنامه 101 ایستگاه صعب العبور باید گازرسانی می شد که 109 ایستگاه تاکنون گازرسانی شد و 32 پروژه همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.

مایلی رستمی اظهار داشت: برای گازرسانی به بلده و پول و کجور هزار میلیارد تومان اعتبار تأمین شده و 11 پیمانکار در این مناطق در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با عنوان این خط گاز استان از ورسک به تهران وصل می شود، گفت: با وصل شدن این نقطه کسری گاز استان در شرایط بحرانی رفع می شود.

وی درباره گرانی قیمت گاز گفت: هدف این است که مصرف گاز بدمصرف ها ساماندهی شود و بیش از 100 هزار مشترک بدمصرف در استان شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 1000 میلیارد تومان برای گازرسانی به 2 شهر فاقد گازمازندران

تخصیص 1000 میلیارد تومان برای گازرسانی به 2 شهر فاقد گازمازندران