مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:412023-02-06اقتصادي

آرزوی 18 ساله شناگران گیلانی محقق شد/ افتتاح استخر شنا فرهنگیان رشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بزرگترین استخر شنای استان گیلان با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی در رشت و با میزان اعتبار 21 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

پروژه استخر شنای فرهنگیان رشت به مساحت دو هزار و 350 متر مربع زیربنا، در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع احداث شده است.

  نماینده عالی دولت در گیلان در آیین افتتاح اسختر شنا فرهنگیان رشت با بیان اینکه افتتاح استخر شنای فرهنگیان یک اقدام جهادی در راستای توسعه ورزشی در استان بوده است، اظهار کرد: یکی از اهداف دولت در گیلان توسعه زیرساخت های ورزشی است و در همین راستا اسختر شنای فرهنگیان رشت با همکاری دستگاه های اجرایی به بهره برداری رسید .

اسدالله عباسی با تاکید بر لزوم توجه به حفظ و نگهداری از امکان ورزشی به ویژه امکان ورزشی سرپوشیده گفت: آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های متولی به ویژه آموزش و پرورش باید در حفظ و نگهداری از مجموعه استخر شنا فرهنگیان رشت کوشا بوده و فقط به افتتاح بسنده نکنند زیرا بستر لازم برای بهره مندی از این امکانات فراهم شده و به راحتی می توان مسابقات شنا بین المللی را در این سالن برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی 18 ساله شناگران گیلانی محقق شد/ افتتاح استخر شنا فرهنگیان رشت

آرزوی 18 ساله شناگران گیلانی محقق شد/ افتتاح استخر شنا فرهنگیان رشت