مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-06سياسي

مسجدی که امید و پناه زلزله زدگان خوی شد+عکس


مسجد پناهگاه روزهای سخت مردم است، در همین راستا حجت الاسلام سرخوشی نیز مسجد خود را محل رسیدگی به زلزله زدگان قرار داده است و با همراهی مردم و جهادی ها تسکینی بر مشکلات بیش از 400 خانواده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، باز هم زمستان سرد و باز هم زلزله؛ این بار حمعی از هموطنان عزیزمان در شهرستان خوی به خاطر خرابی منازل شان و یا ترس گرفتار شدن در زیر آوار، بی سرپناه و چادرنشین شده اند.

حجت الاسلام علیرضا سرخوش امام محله مسجد صاحب الزمان (عج) فیرورق که در حدود 8–10 کیلومتری شمال غرب شهر خوی قرار گرفته است، مردم را در شبستان مسجد اسکان داده و آنجا را به پایگاهی برای رسیدگی به زلزله زدگان تبدیل کرده است.

مردم و گروه های جهادی در اینجا دست به دست هم داده اند تا این روزهای سخت را به کمک هم پشت سربگذارند.

مسجدی که حامی 400 خانواده نیازمند شده است حجت الاسلام سرخوش می گوید: موکبی از شهرستان تبریز در این مسجد مستقر شده و همچنین یک گروه جهادی از اهالی آذربایجان شرقی نیز در این مسجد برای کمک به زلزله زدگان در کنار اهالی این محله حضور به هم رسانده اند.

بیش از 30 نفر از اهالی محله نیز گروه جهادی دیگری را تشکیل داده اند و برای حمایت از 400 خانواده آسیب دیده زلزله آستین بالا زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی که امید و پناه زلزله زدگان خوی شد+عکس

مسجدی که امید و پناه زلزله زدگان خوی شد+عکس