مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-06اقتصادي

رییسی مثل مسکن از سایر شعارهایش عقب نشینی کند


دولت از شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال عقب نشینی کرد و به نظر می رسد باید از سایر شعارهای انتخاباتی آقای رییسی نیز عقب نشینی کند و صادقانه بگوید شدنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، سیدابراهیم رییسی یک استثنا در میان همه روسای جمهور پس از انقلاب است.

در حالیکه همه مردم اوضاع نامساعد اقتصادی را با گوشت و پوست و استخوان شان لمس می کنند و آثارش را هم در رشد فزاینده نرخ تورم و قیمت دلار می توان به وضوح مشاهده کرد، او طوری اوضاع را توصیف می کند که گویی همه امور به سامان است اما وقتی مورد انتقاد قرار می گیرد فقط می گوید من هم نگران هستم و از مشکلات اقتصادی مردم رنج می برم .

غلامعلی رجایی در گفتگو با نامه نیوز درباره چرایی مواضع قابل تأمل سیدابراهیم رییسی مقابل انتقادها گفت: فکر نمی کنم آقای رییسی کسی باشد که حل مشکلات اقتصادی کشور را رها کرده باشد اما باید دید، این نسخه هایی که دولتش برای حل مشکلات اقتصادی می پیچد پاسخگو هست یا خیر.

وی افزود: هم اکنون سئوال این است که نسخه های درمان اقتصاد کشور را فقط تیم اقتصادی دولت نوشته است یا کارشناسان اقتصادی نیز به دولت مشورت دادند.

جواب این سئوال ها هر چه باشد به نظر می رسد مسئله عمیق تر از این حرف هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی مثل مسکن از سایر شعارهایش عقب نشینی کند

رییسی مثل مسکن از سایر شعارهایش عقب نشینی کند