مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-06اقتصادي

صنعت نفت باید به سمت بنگاه اقتصادی شدن برود


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: صنعت نفت باید به سمت بنگاه اقتصادی شدن برود تا بتوانیم از زنجیره های ارزش نفت کمال استفاده را ببریم و صنعت نفت را اقتصادی کنیم.

- علیرضا دانشی در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان که امروز، 17 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: یکی از کارهای بزرگ صنعت نفت جنوب که بر خود لازم دانسته اجرایی کند بحث دایر کردن نمایشگاه های تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی یک فرصت طلایی برای همه مجموعه های سازنده و مصرف کنندگان تجهیزات است که با توجه به فضای کشور این فرصت ایجاد شده تا با همدلی و همفکری بتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه تلاش های مضاعفی در جهت پربار بودن نمایشگاه انجام شده است، گفت: حدود 270 شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که بیش از 75 درصد از آن ها سازنده و از مجموعه های ارزشمند صنعتی داخل کشور هستند.

دانشی عنوان کرد: یکی از اتفاقات مهم در این نمایشگاه بحث حضور پررنگ مجموعه های دانش بنیان کشور است که خوشبختانه حضور مجموعه های دانش بنیان نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است تا به بهترین شکل بتوانیم صنعت نفت کشور را به سمت دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت نفت باید به سمت بنگاه اقتصادی شدن برود

صنعت نفت باید به سمت بنگاه اقتصادی شدن برود