مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-06ورزشي

پروژه های عمرانی منطقه 6 اصفهان به بهره برداری رسید


پیش از ظهر امروز پروژه های عمرانی منطقه 6 شهرداری اصفهان از جمله تقاطع غیرهمسطح شهرک شهید کشوری، مجموعه سالن های نمایشی جنوب شهر و مجموعه ورزشی بابافولاد با حضور شهردار اصفهان مدیران شهری به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی شاهمرادی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه 6 شهرداری اظهار داشت: در دوره جدید مدیریت شهری تلاش کردیم ظرفیت های راکد شهر را فعال کنیم و در این راستا در ایام الله دهه فجر بیش از 500 مجموعه مردمی برای برگزاری رویدادها به میدان آمدند و حدود 200 برنامه در حال برگزاری است.

    وی اظهار کرد: توسعه سرانه فرهنگی و ورزشی از نکات مدنظر بوده و امید است با افتتاح های آینده سرانه ها بازهم افزایش داشته باشد.

  فعال کردن زیرساخت های راکد از اولویت های شهرداری است شاهمرادی با اشاره به افتتاح مجموعه سالن های نمایشی جنوب شهر و مجموعه پردیس هنر گفت: از دیگر اولویت ها فعال کردن زیرساخت های راکد است و در این راستا با تقاضای هنرمندان تئاتر این مجموعه راه اندازی شد.

  همچنین حمیدرضا فرهنگ، شهردار منطقه 6 اصفهان در مراسم بهره برداری پروژه های عمرانی منطقه 6 اظهار داشت: در این منطقه شاهد بهره برداری از حدود 140 پروژه با هزینه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی منطقه 6 اصفهان به بهره برداری رسید

پروژه های عمرانی منطقه 6 اصفهان به بهره برداری رسید