مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-06بين الملل

پوتین در پیام تسلیت به اردوغان و اسد: آماده کمک هستیم


پوتین در پیام تسلیت به اردوغان و اسد: آماده کمک هستیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه امروز (دوشنبه) کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم ترکیه و سوریه در پی وقوع زمین لرزه 7.

4 ریشتری را تسلیت گفت.

پوتین طی پیامی به و بشار اسد رییس جمهور سوریه گفت: جناب آقای رییس جمهور، مایلم صمیمانه ترین تسلیت خود را در رابطه با پیامدهای غم انگیز زلزله در مناطق شمالی سوریه ابراز کنم.

ما در غم و درد کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند شریک هستیم به نوشته وبگاه ریانووستی ، وی ضمن اعلام آمادگی روسیه برای کمک رسانی به سوریه، اظهار داشت: آرزوی بهبودی سریع برای همه آسیب دیدگان زلزله را داریم و آماده ارائه کمک های لازم برای رفع عواقب این بلای طبیعی هستیم .

کرملین همچنین اعلام کرد که رییس جمهور روسیه در پیامی به رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود، گفت: جناب آقای رییس جمهور، تسلیت صمیمانه ما را برای تلفات و ویرانی های گسترده ناشی از زلزله قدرتمند در کشورتان بپذیرید .

طبق این گزارش، پوتین ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان و آرزوی سلامتی برای مجروحان زمین لرزه در ترکیه، تاکید کرد: ما آمادگی داریم در این زمینه کمک های لازم را انجام دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین در پیام تسلیت به اردوغان و اسد: آماده کمک هستیم

پوتین در پیام تسلیت به اردوغان و اسد: آماده کمک هستیم