مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-06ورزشي

ایثار قم آماده قهرمانی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر می شود


مرحله نهایی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران از 19 تا 21 بهمن ماه با حضور تیم های ایثار قم، دانشگاه آزاد ارومیه، هیات خوزستان و فولاد هرمزگان برگزار می شود.

- اردوی نهایی تیم ایثار قم به منظور حضور در این مرحله از رقابت ها برای کسب مقام قهرمانی مسابقات از 15 بهمن آغاز شده تا این تیم برای کسب مقام قهرمانی با قدرت به مصاف رقبا برود.

شاگردان عباس خاکی در تیم ایثار قم، دیدارهای مرحله مقدماتی را هم امتیاز با دانشگاه آزاد ارومیه به پایان رساندند و تنها بر حسب تفاضل گل در جایگاه دوم قرار گرفتند تا به مرحله نهایی راه یابند.

حالا چهار تیم حاضر در مرحله پایانی مسابقات حضور دارند که بر اساس آیین نامه مسابقات، به طور مستقیم به بازی های فصل 1402 لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور نیز راه یافته اند.

بنیاد 15 خرداد حامی تیم ایثار قم در فصل 1401 لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور است و این تیم را در راه کسب مقام قهرمانی بازی های این فصل پشتیبانی می کند، در حالی که دیدارهای نهایی از 19 تا 21 بهمن ماه در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم به مدیر عاملی علی خوشرفتار و مدیریت یحیی ابطحی دو تن از جانبازان 8 سال دفاع مقدس، در سابقه درخشان خود دو قهرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار قم آماده قهرمانی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر می شود

ایثار قم آماده قهرمانی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر می شود