مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-06بين الملل

پوتین به اسد و اردوغان تسلیت گفت


رییس جمهور روسیه در پیام هایی جداگانه به رؤسای جمهور سوریه و ترکیه، در پی جان باختن شماری از مردم این دو کشور در زلزله بامداد امروز، تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در پیامی ضمن تسلیت به بشار اسد رییس جمهور سوریه، برای کمک به سوریه در مقابله با پیامدهای این زلزله شدید، ابراز آمادگی کرد.

در متن این پیام آمده است: جناب آقای رییس جمهور، مایلم صمیمانه ترین تسلیت خود را در رابطه با پیامدهای غم انگیز زلزله در مناطق شمالی سوریه ابراز کنم.

ما در غم و درد کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند شریک هستیم و آرزوی بهبودی سریع برای همه آسیب دیدگان زلزله را داریم، ما آماده ارائه کمک های لازم برای رفع عواقب این بلای طبیعی هستیم.

کرملین همچنین اعلام کرد که رییس جمهور روسیه در پیامی به رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، جان باختن شماری از مردم این کشور در زلزله امروز را تسلیت گفته است.

در متن پیام پوتین به اردوغان آمده است: جناب آقای رییس جمهور، تسلیت صمیمانه ما را برای تلفات و ویرانی های گسترده ناشی از زلزله قدرتمند در کشورتان بپذیرید.

پوتین ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان و آرزوی سلامتی برای مجروحان زمین لرزه در ترکیه، تاکید کرد: ما آمادگی داریم در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین به اسد و اردوغان تسلیت گفت

پوتین به اسد و اردوغان تسلیت گفت