مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-06اقتصادي

از بازگشت چینی ها برای ادامه کاشی و سرامیک تا منتفی شدن ویانا و گلخانه حیدرآباد


مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه به تشریح آخرین وضعیت پروژه های سرمایه گذاری خارجی در کرمانشاه پرداخت.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه به تشریح آخرین وضعیت پروژه های سرمایه گذاری خارجی در کرمانشاه پرداخت.

فرید خلیلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رونق سرمایه گذاری خارجی در کرمانشاه طی چند سال اخیر، گفت: کرمانشاه در سالیان گذشته تنها یک پروژه سرمایه گذاری خارجی -کارخانه روژین تاک - را داشت و پس از آن تا سال 1396 هیچ سرمایه گذاری خارجی نداشتیم، اما از آن سال تاکنون مجوز حدود 15 طرح سرمایه گذاری خارجی را در استان گرفتیم که جهش قابل توجهی بوده است.

وی با بیان اینکه این پروژه های سرمایه گذاری خارجی در مراحل مختلفی از پیشرفت بوده و برخی نیز به طور کامل منتفی شده، خاطرنشان کرد: از این تعداد سه پروژه شامل واحد فروآلیاژ در اسلام آبادغرب، ایجاد نیروگاه خورشیدی 100 کیلوواتی با سرمایه گذاری قبرسی ها و واحد تولید ظروف سلولزی یکبار مصرف- این واحد در آستانه بهره برداری می باشد- به نتیجه رسیده است.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی کرمانشاه به وضعیت چند پروژه سرمایه گذاری خارجی مهم کرمانشاه هم اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین این پروژه ها کارخانه کاشی و سرامیک چینی ها بود که تا حدود 20 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازگشت چینی ها برای ادامه کاشی و سرامیک تا منتفی شدن ویانا و گلخانه حیدرآباد

از بازگشت چینی ها برای ادامه کاشی و سرامیک تا منتفی شدن ویانا و گلخانه حیدرآباد