مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-06سياسي

انقلاب اسلامی برای ما انسانیت، شرف و عزت بخشیده است


فرمانده سپاه عاشورا انقلاب اسلامی و قیام مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) را در تاریخ این کشور بی نظیر عنوان و بیان کرد: این انقلاب برای ما انسانیت، - تبریز- فرمانده سپاه عاشورا انقلاب اسلامی و قیام مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) را در تاریخ این کشور بی نظیر عنوان و بیان کرد: این انقلاب برای ما انسانیت، شرف و عزت بخشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر عباسقلی زاده در آیین گرامیداشت عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه آذرشهر با تبریک دهه فجر افزود: این عملیات از جمله عملیات های موفق دوران دفاع مقدس بود که فرماندهان و رزمندگان اسلام توانستند به بهترین نحو با رعایت اصول حفاظتی در آن پیروز شوند.

وی ایران اسلامی را تنها کشور مقتدر در برابر دشمنان خواند و گفت: ایران اسلامی تنها کشوری است که در مقابل دشمنان ایستاد و از مظلومان دفاع کرد، کشوری که مطیع خداوند و ادامه دهنده راه امام و شهداست و در خط مقدم آن رزمندگان و بسیجیان قرار دارد و پشتیبان آنها مردم است.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به مشکلات موجود در کشور تاکید کرد: سو مدیریت برخی مسئولان و نبود وحدت و یکپارچگی آنها باعث مشکلات در کشور شده است و مسئولان باید به مردم روحیه و امید بدهند و مردم هم باید از مسئولان مطالبه گری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی برای ما انسانیت، شرف و عزت بخشیده است

انقلاب اسلامی برای ما انسانیت، شرف و عزت بخشیده است