مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-06سياسي

اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در اردبیل


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با هدف رسیدن زنان تحت حمایت کمیته امداد به توان معیشتی و اقتصادی در اردبیل اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با هدف رسیدن زنان تحت حمایت کمیته امداد به توان معیشتی و اقتصادی در اردبیل اجرا می شود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح 400 نفر از زنان زیر 50 سال سرپرست خانوار در ابعاد حمایتی قرار می گیرند، گفت: اجرای این طرح به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مبنای کار است که باید در این زمینه برنامه ریزی های لازم برای عملیاتی سازی این طرح انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد است که همواره در تلاش هستیم با مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پایدار به خوداتکایی آن ها کمک کنیم.

حسین نژاد افزود: یکی از دغدغه های مسئولین در سطح کشور این است که در بحث خیرات و احسانات، دستگاه های متعددی ورود پیدا کرده اند که پراکندگی این مراکز باعث شده است تا از اهداف مورد نظر دور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در اردبیل

اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در اردبیل