مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-06سياسي

دستور اژه ای برای تسریع در اجرای فرمان عفو رهبری


هیئت هایی را جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش بینی شده تشکیل دهید تا هر چه سریع تر فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز دوشنبه (17 بهمن) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن تسلیت ارتحال حضرت زینب سلام الله علیها، اظهار کرد: حضرت زینب (س) برای همه مردان و زنان عالم اسوه و الگو هستند؛ ایشان علی رغم مصائبی که متحمل شدند، با جهاد تبیین، نهضت امام حسین (ع) را ادامه دادند و اگر نبود استقامت و فداکاری و جهاد تبیین عقیله بنی هاشم، شاید امروز نهضت حسینی اینگونه زنده و پویا و عالم گیر نبود.

رییس قوه قضاییه در ادامه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، به تبیین و تشریح ابعاد شخصیتی و مبارزاتی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: امام بزرگوار ما با انقلاب الهی خود، فقط یک حکومت طاغوتی را تغییر ندادند، بلکه اسلام ناب و مقوله کارکرد دین در جامعه را احیا فرمودند و حقیقتاً یک انقلاب واقعی در تمام دنیا به راه انداختند.

رییس دستگاه قضا در ادامه به بیان انواع و اقسام توطئه ها و شرارت ها و عداوت هایی پرداخت که در طول 44 سال اخیر از ناحیه استکبار جهانی و اذناب آن به نظام و مردم ایران اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور اژه ای برای تسریع در اجرای فرمان عفو رهبری

دستور اژه ای برای تسریع در اجرای فرمان عفو رهبری