مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:072023-02-06سياسي

بن بست زیست محیطی نتیجه عدم رجوع به علم و فناوری


با راهکارهای علمی می توان هم محیط زیست سالم و هم اقتصادی شکوفا داشت و اگر در بعضی از موضوعات و مسائل زیست محیطی به بن بست برمی خوریم به این دلیل است که به حوزه علم و فناوری رجوع نکرده ایم.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه اراک گفت: با راهکارهای علمی می توان هم محیط زیست سالم و هم اقتصادی شکوفا داشت و اگر در بعضی از موضوعات و مسائل زیست محیطی به بن بست برمی خوریم به این دلیل است که به حوزه علم و فناوری رجوع نکرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش علمی بررسی وضعیت زیستی تالاب میقان به منظور بررسی وضعیت زیستی این تالاب، فرصتها و تهدیدها با حضور مدیران استانی ، اساتید،دانشجویان و جمعی ازتشکل های زیست محیطی در سالن علم الهدی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اراک برگزار شد.

دکتر ذوالفقاری رییس دانشگاه اراک در این همایش ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بر توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص پیشرفت علم، فناوری و نوآوری علمی تاکید کرد.

رییس دانشگاه اراک محیط زیست را یک مسئله دینی و اخلاقی خواند که باید تمام الزامات آن رعایت شود و نباید به بهانه تولید، محیط زیست را آلوده و تخریب کرد.

ذوالفقاری با اشاره به وضعیت صنعتی استان افزود: تعامل و راه های ارتباطی دانشگاه با صنعت همیشه باید مد نظر قرار گیرد و سعی بر این است که بسیاری از معضلات زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن بست زیست محیطی نتیجه عدم رجوع به علم و فناوری

بن بست زیست محیطی نتیجه عدم رجوع به علم و فناوری