مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-06اجتماعي

ورود یک سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: یک سامانه بارشی از امروز تا اوایل صبح روز پنج شنبه در استان فعالیت خواهد داشت البته فعالیت این سامانه در نواحی مختلف شدت های گوناگونی دارد و موجب بارش برف و در بعضی ساعات باران، - گاهی وزش باد نسبتا شدید، کولاک و کاهش دید در استان خواهد شد.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یک سامانه بارشی از امروز تا اوایل صبح روز پنج شنبه در استان فعالیت خواهد داشت البته فعالیت این سامانه در نواحی مختلف شدت های گوناگونی دارد و موجب بارش برف و در بعضی ساعات باران، گاهی وزش باد نسبتا شدید، کولاک و کاهش دید در استان خواهد شد.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: پیش بینی می شود این سامانه بارشی طی امروز و فردا در نواحی غربی و بخش های جنوبی استان به ویژه کوهرنگ، اردل، بخش هایی از فارسان، کیار، لردگان و قسمت هایی از جنوب بروجن از شدت بیشتری برخوردار باشد.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه بارش ها در نواحی شمال و شمال غربی چهارمحال و بختیاری مانند کوهرنگ، اردل و بخش هایی از فارسان محدود خواهند شد صبح پنج شنبه نیز بارش ها به صورت ضعیف همراه با کولاک برف در گردنه های شمالی استان ادامه خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود یک سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری

ورود یک سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری