مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-06سياسي

فرمان عفو رهبری شکاف اجتماعی را می کاهد/ زمان برادری و دوستی است


ماه های اخیر شاهد شکاف های اجتماعی بودیم و رسانه های سلطه شبهاتی را در ذهن جوانان کشور ایجاد کردند اما تصمیم رهبر انقلاب برای عفو عمومی به رفع این شکاف کمک می کند.

- احمد نادری عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ده ها هزار نفر از متهمان و محکومان حوادث اخیر گفت: فرمان عفو گسترده رهبر معظم انقلاب که روز گذشته صادر شد با شروطی همراه است و بنا بر کار کارشناسی که قوه قضاییه بر آن انجام داده، به استثنای افرادی که قتل عمد مرتکب شدند، جرم جاسوسی دارند، اموال عمومی را تخریب کردند و امثال آنها، بقیه کسانی که فریب خوردند، ناخواسته و غیرعمد وارد صحنه شدند یا تحت تاثیر فضا قرار گرفته و در اغتشاشات نقش داشتند، بخشیده خواهند شد.

وی ادامه داد: این اقدام نقطه عطف و حرکت بزرگ تاریخی بود که از عقلانیت دولتی تشیع نشأت گرفته و نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

فتنه ای حادث شد و اتفاقاتی در کشور افتاد که وجه اصلی آن به ضدانقلاب خارجی نشین بازمی گشت که به زعم من در جریان حوادث اخیر، تمام دنیا، محوریت نظام سلطه و همچنین عقبه داخلی که متاسفانه در کشور وجود دارد متحد و بسیج شده بودند تا با همه امکانات خود، اعم از امکانات مالی، رسانه ای و غیره به خیال خام خود نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمان عفو رهبری شکاف اجتماعی را می کاهد/ زمان برادری و دوستی است

فرمان عفو رهبری شکاف اجتماعی را می کاهد/ زمان برادری و دوستی است