مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-06سياسي

عملیاتی کردن ابرپروژه آب در دولت سیزدهم


معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور گفت: در دولت سیزدهم در حال عملیاتی کردن ابرپروژه آب هستیم که امروز 110 پروژه آن در استان زنجان افتتاح شد.

- مجید آقازاده ظهر امروز (17 بهمن ماه) در آیین افتتاح طرح های شرکت آب وفاضلاب استان زنجان که در ساختمان شرکت آب وفاصلاب استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه یکی از شعارهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عدالت اجتماعی بود، اظهار کرد: در دولت سیزدهم در حال عملیاتی کردن ابرپروژه ای هستیم که امروز 110 پروژه آن در استان زنجان افتتاح شد.

وی از در دست اجرا بودن حدود 10 هزار روستا در قالب محرومیت زدایی و طرح ملی در کشور خبر داد و افزود: 7200 روستا توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عملیاتی خواهد شد و حدود 3 هزار روستا نیز توسط همکاران در شرکت های آب وفاضلاب استان ها عملیاتی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه حدود 14 هزار و 600 کلیومتر خط انتقال آب و حدود 14 هزار و 700 کلیومتر شبکه توزیع آب در کشور وجود دارد، تصریح کرد: گفتنی است 10 هزار و 500 لیتر در ثانیه تولید آب و نزدیک به 9 هزار ایستگاه پمپاژ خواهیم داشت و 870 هزار مترمکعب مخزن سرویس ذخیره را در کشور عملیاتی خواهیم کرد و حدود 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیاتی کردن ابرپروژه آب در دولت سیزدهم

عملیاتی کردن ابرپروژه آب در دولت سیزدهم