مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-06اجتماعي

اختصاص 10 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس کار و دانش


معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بیش از 10 میلیارد تومان برای بروزرسانی تجهیزات مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش اختصاص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، وهاب ادیبی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در دومین جلسه کمیته هدایت تحصیلی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به هدایت تحصیلی اظهار کرد: با توجه به افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در رتبه کنکور دانش آموزان از امسال، هدایت تحصیلی صحیح اهمیت چشمگیری دارد و سالی سرنوشت ساز برای ما به حساب می آید.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به اهمیت هدایت تحصیلی صحیح افزود: مهمترین و سرنوشت ساز ترین مرحله در دوره تحصیلی دانش آموزان هدایت تحصیلی آنان است؛ که وظیفه ما تلاش برای آموزش و اطلاع رسانی ابعاد مختلف هدایت تحصیلی با دانش آموزان و اولیای آنها است تا در نهایت دانش آموزان با هدایت تحصیلی صحیح و منطقی، تضمین شغلی و درآمدی در آینده داشته باشند.

وی، هدایت تحصیلی را یک امر فرآیندی دانست و گفت: باید از دوره ابتدایی در برای کسب و شناسایی استعدادهای دانش آموزان گام برداریم تا هدایت تحصیلی مطلوب که مورد انتظار وزارت آموزش و پرورش است انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس کار و دانش

اختصاص 10 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس کار و دانش