مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-06اقتصادي

تاکید یک شرکت بالون سازی بر دورسنجی به جای گردشگری فضایی


یک شرکت بالون سازی که عقیده دارد بالون های آن می توانند با ماهواره ها و پلتفرم های هوایی در ارائه تصاویر واضح رقابت کنند، بر بازار «دورسنجی»(Remote sensing) به جای گردشگری فضایی تاکید دارد.

- یک شرکت بالون سازی که عقیده دارد بالون های آن می توانند با ماهواره ها و پلتفرم های هوایی در ارائه تصاویر واضح رقابت کنند، بر بازار دورسنجی (Remote sensing) به جای گردشگری فضایی تاکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس نیوز، شرکت بالون سازی استراتوسفری ورلد ویو (World View) که ماه گذشته اعلام کرد قصد دارد سهام خود را به صورت عمومی عرضه کند، بر سنجش از راه دور، به عنوان بازار اصلی خود برای چندین سال آینده تاکید دارد.

این شرکت که در 13 ژانویه اعلام کرد از طریق ادغام با یک شرکت به نام Leo Holdings Corp.

II سهام خود را به صورت عمومی عرضه خواهد کرد، در سوم فوریه یک بیانیه سرمایه گذاری را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه داد که اطلاعات جدیدی در مورد امور مالی و طرح های تجاری در بر داشت.

ورلد ویو در این بیانیه گفت بر این باور است که پلتفرم بالون آن موسوم به نام استراتولیت (Stratollite) می تواند با ماهواره ها و پلتفرم های هوایی در ارائه تصاویری با وضوح بالا طی دوره های طولانی رقابت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید یک شرکت بالون سازی بر دورسنجی به جای گردشگری فضایی

تاکید یک شرکت بالون سازی بر دورسنجی به جای گردشگری فضایی